Infografika: Balíkové služby a produkty, ktoré sa oplatí využívať
Objednávka by mala k zákazníkovi doraziť rýchlo, bezpečne a bez poškodenia. Dobrý prepravný partner tomu pomôže širokým spektrom možností doručenia. Ktoré balíkové služby prospejú vášmu e-shopu a zvýšia šance na úspešné dodanie tovaru na…
Infografika: Čo všetko je potrebné zabezpečiť na administráciu e-shopu?
E-commerce priemysel rastie rýchlejšie než kedykoľvek predtým. Kingsta.com odhaduje, že v roku 2040 bude 95 % všetkých objednávok uskutočnených online. Ľudia čoraz viac uprednostňujú nákup z pohodlia domova, čo otvára dvere všetkým,…
Infografika: Ako a prečo si vybrať logistického partnera?
Logistický partner môže stáť za úspechom i problémami vášho e-shopu. Pri výbere spoľahlivého logistického partnera, ktorého prepravné služby budú vyhovovať vášmu online obchodu, musíte zohľadniť niekoľko dôležitých faktorov. Ktoré to…
Pandémia mení očakávania zákazníkov a zvyšuje tlak na uvádzanie inovácií
Spoľahlivá dostupnosť tovaru je v dnešných časoch kľúčová Podnikatelia aj zákazníci preferujú komplexné a inovatívne služby V konkurenčnom prostredí víťazia stabilita a dôveryhodnosť Čo sa zmenilo v logistike a zasielateľstve…
Infografika: Ako udržiavať interakciu s klientmi prostredníctvom e-shopu
Získať nového zákazníka môže stáť 16-krát viac úsilia než udržať si toho stáleho. Čo však môžete ponúknuť svojim zákazníkom v čase krízy, aby zostali verní vášmu e-shopu?
Maya Paulisová z Milva Cosmetics: Spoliehame sa na tradície a skúsenosti
Úspešné podnikanie rieši zákazníkov problém. Mnoho podnikateľov začne s vlastným biznisom až po tom, čo sa ocitnú na strane zákazníka. Rovnako to bolo i s Mayou Paulisovou, ktorá sa snažila…
Romana Ljubasová z Inca Collagenu: Zázrak zrodený z prírody
Romana Ljubasová po dovolenke v Thajsku zavesila na klinec právnickú kariéru a s jasnou víziou sa pustila do vlastného podnikania s kolagénom. Dnes je Inca Collagen na trhu päť rokov…
Jaroslav Chrapko z Dedoles.sk: Princíp úspešného biznisu spočíva v nekončiacom sa zlepšovaní
Otváranie možností, priestor na sebarealizáciu, originálny dizajn a pridaná hodnota produktu. To všetko a ešte omnoho viac tvorí súčasť značky Dedoles. Na to, ako sa podniká s produktom niche, ktoré hodnoty firmy považuje…
Ľuboš Baran z Pilulka.sk: Ako sa podniká v lekárenstve
E-shop Pilulka.sk ponúka voľnopredajné lieky, doplnky stravy a zdravotnícke potreby. Pilulka začínala pred piatimi rokmi v sklade malej bratislavskej lekárne, dnes pokrýva nielen slovenský a český trh, ale rozšírila sa aj do Rumunska….
Marek Bôžek z Army Original: Bezproblémové doručenie je dobrá vizitka
Na svojom facebookovom účte komunikujú s viac ako 80 000 ľuďmi, na youtube nahrávajú videá pre vyše 6 000 odberateľov. Skvelá marketingová stratégia značky ARMY ORIGINAL však začala myšlienkou priblížiť sa…