Objavte výhody služby ShopDeliveryService ešte dnes
Letné dni sú v plnom prúde, zjednodušte si počas nich posielanie balíkov cez GLS Slovakia. Nečakajte na kuriéra cestou z pláže alebo kúpaliska. S doplnkovou službou ShopDeliveryService môžete doručiť Váš…
Staňte sa naším Parcelshopom
Využite naše alternatívne doručenie cez výdajné miesta – GLS ParcelShopy, pre fyzické osoby aj spoločnosti. Stiahnite si náš nový plugin na pridanie dopravnej metódy a pop up okna s mapou….
Infografika: Tipy a rady pri posielaní balíka cez GLS Slovakia
Spoločnosť GLS Slovakia sa ako každá spoľahlivá spoločnosť riadi predpísanými pravidlami, ktoré zabezpečujú vysokú kvalitu služieb a lojálnosť v doručovaní. Zistite, ako správne zabaliť Váš balík, čo je vylúčené z…
Infografika: Dodržujme nasledovné pravidlo R – O – R a chráňme sa navzájom
Aj v tejto náročnej COVID-19 dobe doručujeme Vami objednané balíky. Bezpečnosť a spoľahlivosť sú pre nás kľúčové. Sme kvalitným prepravným partnerom a snažíme sa plniť všetky Vaše želania a očakávania….
Infografika: Balíkové služby a produkty, ktoré sa oplatí využívať
Objednávka by mala k zákazníkovi doraziť rýchlo, bezpečne a bez poškodenia. Dobrý prepravný partner tomu pomôže širokým spektrom možností doručenia. Ktoré balíkové služby prospejú vášmu e-shopu a zvýšia šance na úspešné dodanie tovaru na…
Infografika: Ako a prečo si vybrať logistického partnera?
Logistický partner môže stáť za úspechom i problémami vášho e-shopu. Pri výbere spoľahlivého logistického partnera, ktorého prepravné služby budú vyhovovať vášmu online obchodu, musíte zohľadniť niekoľko dôležitých faktorov. Ktoré to…
Infografika: Krok za krokom s kuriérom
Úspešné dodanie tovaru zákazníkovi hrá pri spokojnom nákupe v e-shope obrovskú rolu. Pozrime sa na to, ako správne zabaliť balík a ako poslať balík kuriérom.
3 spôsoby, ako doručiť balík či tovar ku zákazníkovi
Ľudia milujú dostávať balíčky. O to viac, keď sa tešia na očakávaný tovar, ktorý si objednali cez internet. Vo svojom podnikaní by ste preto mali dbať nielen na samotný produkt,…
Infografika: Čo všetko by mal e-shop uviesť v rámci prepravných podmienok
Podľa štatistiky až 74 % zákazníkov zanechá svoj košík opustený a neuskutoční platbu. Práve problém s dopravou je druhým najčastejším dôvodom, prečo zákazníci nenakúpia. Úspech e-shopu teda nestojí iba na produktoch,…
Ako posielať balíky do zahraničia tak, aby sa nepoškodili?
Chcete poslať balík do zahraničia, no nechcete riskovať poškodenie zásielky? „Prekvapenie“, keď adresát otvorí balík s rozbitým alebo znehodnoteným obsahom, rozhodne nie je príjemné. V tomto článku by sme vám radi dali…