Úloha logistiky v omnichannel stratégii je kľúčová
Cieľom omnichannel stratégie je natoľko úzko a tesne prepojiť jednotlivé body kontaktu so zákazníkom, aby nemal pocit, že nakupuje od dvoch rozličných firiem. Dôležité je budovať konzistentnú zákaznícku skúsenosť naprieč…
Teraz je ten správny čas zakričať, že ste online
Stará podnikateľská múdrosť hovorí, že každá kríza v sebe skrýva obrovské príležitosti. Dovolíme si tvrdiť, že tá, ktorej čelíme aktuálne, nie je výnimkou. Pochopiteľne, zaskočila väčšinu podnikateľov aj bežných občanov,…
Miroslav Očenáš z Kvety.sk – budovanie brand awareness, online marketing a PR
Značka Kvety.sk sa ako prvá na Slovensku začala špecializovať na online predaj a donášku kvetov. Začiatky však neboli jednoduché a denné tržby firmy občas neprekračovali ani desať eur. Dnes Kvety.sk naaranžujú viac…
Keď webdizajn predáva, zákazník sa usmieva
Správne navrhnutý dizajn e-shopu nielen zvýši šancu, že zákazník nakúpi práve u vás, ale mu tiež proces nakupovania spríjemní. Aktuálne trendy stavajú na jednoduchosti a priateľskej interakcii medzi užívateľom a webstránkou. Na…
10 vecí, ktoré robia úspešní ľudia
Úspešní ľudia majú určité návyky spoločné. Vedia, že vybudovanie úspešného a prosperujúceho podnikania nedosiahli náhodou. Inšpirujte sa aj vy týmito desiatimi zvykmi úspešných. 1. Úspešní ľudia majú určené ciele Ak sa…
10 dôvodov prečo koučing pomôže vášmu biznisu
Richard Branson, Oprah Winfrey alebo Christiano Ronaldo využívajú služby kouča. Úspešní ľudia jednoducho vedia, že lepšie výsledky nedosiahnu sami. Vo vašom podnikaní vám koučing pomôže k efektivite, novým stratégiám i…
10 rád, ako začať podnikať bez peňazí
Neexistuje univerzálny recept pre úspešné začatie podnikania. Tí skúsenejší, ktorí už dlhodobo fungujú na trhu, vedia, že to chce veľkú dávku odhodlania a sebareflexie. Musíte sa naučiť prijať situácie, v…
Ako investovať do firiem
Táto myšlienka príde raz za čas na um asi každému: „Firmám okolo mňa sa veľmi dobre darí, mohol by som svoje usporené peniaze do nich investovať a zhodnotiť ich lepšie…
Controlling, vydláždená cesta ku cieľu
Malé a stredné podniky často zabúdajú do firemných procesov implementovať nástroje, ktoré by včasne odhaľovali možné príčiny problémov. Mylne sa domnievajú, že je postačujúce, ak je v podniku nasadený len…
3 spôsoby, ako doručiť balík či tovar ku zákazníkovi
Ľudia milujú dostávať balíčky. O to viac, keď sa tešia na očakávaný tovar, ktorý si objednali cez internet. Vo svojom podnikaní by ste preto mali dbať nielen na samotný produkt,…