Expandovanie na zahraničné trhy III
Máte skvelý produkt a slovenský trh vám je pritesný? Odvážte sa expandovať. Trh je otvorený a zákazníci sú pripravení nakupovať. Pozrime sa na tipy na podnikanie, ktoré uľahčia doručovanie vašich…
Expandovanie na zahraničné trhy II
Rozhodli ste sa expandovať so svojím e-shopom na zahraničný trh? Tieto tipy na podnikanie vám pomôžu spoznať vašu konkurenciu, analyzovať ich e-shop a pripraviť zákaznícky servis. V predošlej časti nášho…
Expandovanie na zahraničné trhy I
Premýšľate nad tým, že so svojím e-shopom vstúpite na nový trh? Tieto tipy na podnikanie v novom seriáli o expandovaní na zahraničné trhy vám pomôžu rozšíriť vaše podnikanie. Rast je…
Maya Paulisová z Milva Cosmetics: Spoliehame sa na tradície a skúsenosti
Úspešné podnikanie rieši zákazníkov problém. Mnoho podnikateľov začne s vlastným biznisom až po tom, čo sa ocitnú na strane zákazníka. Rovnako to bolo i s Mayou Paulisovou, ktorá sa snažila…
Romana Ljubasová z Inca Collagenu: Zázrak zrodený z prírody
Romana Ljubasová po dovolenke v Thajsku zavesila na klinec právnickú kariéru a s jasnou víziou sa pustila do vlastného podnikania s kolagénom. Dnes je Inca Collagen na trhu päť rokov…
Jaroslav Chrapko z Dedoles.sk: Princíp úspešného biznisu spočíva v nekončiacom sa zlepšovaní
Otváranie možností, priestor na sebarealizáciu, originálny dizajn a pridaná hodnota produktu. To všetko a ešte omnoho viac tvorí súčasť značky Dedoles. Na to, ako sa podniká s produktom niche, ktoré hodnoty firmy považuje…
Ľuboš Baran z Pilulka.sk: Ako sa podniká v lekárenstve
E-shop Pilulka.sk ponúka voľnopredajné lieky, doplnky stravy a zdravotnícke potreby. Pilulka začínala pred piatimi rokmi v sklade malej bratislavskej lekárne, dnes pokrýva nielen slovenský a český trh, ale rozšírila sa aj do Rumunska….
Koncept ekologickej prepravy – bicykle v meste
Svetelné znečistenie, preťaženosť ciest, hluk. S týmito problémami sa potýka každé veľké mesto. Veľkomestá po celom svete sa obracajú na bicykle ako na riešenie, ako žiť ekologickejšie. Dve kolesá odvezú…
Marek Bôžek z Army Original: Bezproblémové doručenie je dobrá vizitka
Na svojom facebookovom účte komunikujú s viac ako 80 000 ľuďmi, na youtube nahrávajú videá pre vyše 6 000 odberateľov. Skvelá marketingová stratégia značky ARMY ORIGINAL však začala myšlienkou priblížiť sa…
Infografika: 7 najčastejších chýb začínajúcich podnikov
Aké sú najčastejšie chyby, ktoré robia začínajúci podnikatelia? Pozrite si našu infografiku, ktorá opisuje 7 najčastejších chýb, ktoré môžu mať fatálne následky na podnikanie.