Infografika: Balíkové služby a produkty, ktoré sa oplatí využívať
Objednávka by mala k zákazníkovi doraziť rýchlo, bezpečne a bez poškodenia. Dobrý prepravný partner tomu pomôže širokým spektrom možností doručenia. Ktoré balíkové služby prospejú vášmu e-shopu a zvýšia šance na úspešné dodanie tovaru na…
Infografika: Ako a prečo si vybrať logistického partnera?
Logistický partner môže stáť za úspechom i problémami vášho e-shopu. Pri výbere spoľahlivého logistického partnera, ktorého prepravné služby budú vyhovovať vášmu online obchodu, musíte zohľadniť niekoľko dôležitých faktorov. Ktoré to…
Expandovanie na zahraničné trhy III
Máte skvelý produkt a slovenský trh vám je pritesný? Odvážte sa expandovať. Trh je otvorený a zákazníci sú pripravení nakupovať. Pozrime sa na tipy na podnikanie, ktoré uľahčia doručovanie vašich…
Pandémia mení očakávania zákazníkov a zvyšuje tlak na uvádzanie inovácií
Spoľahlivá dostupnosť tovaru je v dnešných časoch kľúčová Podnikatelia aj zákazníci preferujú komplexné a inovatívne služby V konkurenčnom prostredí víťazia stabilita a dôveryhodnosť Čo sa zmenilo v logistike a zasielateľstve…
Infografika: Krok za krokom s kuriérom
Úspešné dodanie tovaru zákazníkovi hrá pri spokojnom nákupe v e-shope obrovskú rolu. Pozrime sa na to, ako správne zabaliť balík a ako poslať balík kuriérom.
Úloha logistiky v omnichannel stratégii je kľúčová
Cieľom omnichannel stratégie je natoľko úzko a tesne prepojiť jednotlivé body kontaktu so zákazníkom, aby nemal pocit, že nakupuje od dvoch rozličných firiem. Dôležité je budovať konzistentnú zákaznícku skúsenosť naprieč…
Logistika v časoch pandémie ukázala ohromnú flexibilitu
Sme zvyknutí, že ich tam nájdeme, ale len málokto sa zamyslí nad tým, ako sa potraviny dostali do obchodov a lieky do lekární aj v čase pandémie. Potlesk z balkónov…
Infografika: Čo všetko by mal e-shop uviesť v rámci prepravných podmienok
Podľa štatistiky až 74 % zákazníkov zanechá svoj košík opustený a neuskutoční platbu. Práve problém s dopravou je druhým najčastejším dôvodom, prečo zákazníci nenakúpia. Úspech e-shopu teda nestojí iba na produktoch,…
Nájdite si nové stratégie v logistike
Rodiaci sa e-commerce na Slovensku bol pre logistické firmy v čase celosvetovej finančnej krízy pred desiatimi rokmi jedným z mála rastúcich segmentov, ktorý si žiadal nové skladové priestory. Píše sa…
Na obale záleží, alebo baliť sa dá aj (eko)logicky
Nakupovanie cez internet naberá každým rokom viac a viac na obľúbenosti – spotrebitelia už vidia skôr škálu výhod než možné riziká. Podľa prieskumu MML-TGI SR je na Slovensku medzi mladšou…