Infografika: Dodržujme nasledovné pravidlo R – O – R a chráňme sa navzájom
Aj v tejto náročnej COVID-19 dobe doručujeme Vami objednané balíky. Bezpečnosť a spoľahlivosť sú pre nás kľúčové. Sme kvalitným prepravným partnerom a snažíme sa plniť všetky Vaše želania a očakávania….
Úloha logistiky v omnichannel stratégii je kľúčová
Cieľom omnichannel stratégie je natoľko úzko a tesne prepojiť jednotlivé body kontaktu so zákazníkom, aby nemal pocit, že nakupuje od dvoch rozličných firiem. Dôležité je budovať konzistentnú zákaznícku skúsenosť naprieč…
Logistika v časoch pandémie ukázala ohromnú flexibilitu
Sme zvyknutí, že ich tam nájdeme, ale len málokto sa zamyslí nad tým, ako sa potraviny dostali do obchodov a lieky do lekární aj v čase pandémie. Potlesk z balkónov…
Jaroslav Chrapko z Dedoles.sk: Princíp úspešného biznisu spočíva v nekončiacom sa zlepšovaní
Otváranie možností, priestor na sebarealizáciu, originálny dizajn a pridaná hodnota produktu. To všetko a ešte omnoho viac tvorí súčasť značky Dedoles. Na to, ako sa podniká s produktom niche, ktoré hodnoty firmy považuje…
Ľuboš Baran z Pilulka.sk: Ako sa podniká v lekárenstve
E-shop Pilulka.sk ponúka voľnopredajné lieky, doplnky stravy a zdravotnícke potreby. Pilulka začínala pred piatimi rokmi v sklade malej bratislavskej lekárne, dnes pokrýva nielen slovenský a český trh, ale rozšírila sa aj do Rumunska….
Marek Bôžek z Army Original: Bezproblémové doručenie je dobrá vizitka
Na svojom facebookovom účte komunikujú s viac ako 80 000 ľuďmi, na youtube nahrávajú videá pre vyše 6 000 odberateľov. Skvelá marketingová stratégia značky ARMY ORIGINAL však začala myšlienkou priblížiť sa…
Keď webdizajn predáva, zákazník sa usmieva
Správne navrhnutý dizajn e-shopu nielen zvýši šancu, že zákazník nakúpi práve u vás, ale mu tiež proces nakupovania spríjemní. Aktuálne trendy stavajú na jednoduchosti a priateľskej interakcii medzi užívateľom a webstránkou. Na…
Infografika: Čo všetko by mal e-shop uviesť v rámci prepravných podmienok
Podľa štatistiky až 74 % zákazníkov zanechá svoj košík opustený a neuskutoční platbu. Práve problém s dopravou je druhým najčastejším dôvodom, prečo zákazníci nenakúpia. Úspech e-shopu teda nestojí iba na produktoch,…
Ako začať podnikať: Zjednodušené plánovanie štartu eshopu
Online podnikanie je dnes notoricky známym pojmom. Takmer každý už aspoň raz nakúpil v nejakom e-shope, vyčkávanie na kuriéra so zásielkou je nemilou povinnosťou, no za to zjednodušenie života to…
Príbeh značky Moët & Chandon – Luxus v jedinom poháriku
Kto ho neochutnal, túži po ňom. Kto už mal tú česť, netúži po ničom inom. Pravdepodobne najpopulárnejšou značkou pravého francúzskeho šampanského je Moët & Chandon, a práve jej cestu na…