Miroslav Očenáš z Kvety.sk – budovanie brand awareness, online marketing a PR
Značka Kvety.sk sa ako prvá na Slovensku začala špecializovať na online predaj a donášku kvetov. Začiatky však neboli jednoduché a denné tržby firmy občas neprekračovali ani desať eur. Dnes Kvety.sk naaranžujú viac…
Michal Repík zo Slowlandie: Zostaň verný svojmu presvedčeniu
Už pri vstupe rozvoniavajú rôzne sladké vône. S úsmevom nás víta Michal Repík, zakladateľ Slowlandie, malej rodinnej firmy z Nitry, ktorá urobila dieru do sveta chutí, bio produktov a milovníkov…
Branding rozhodne nie je iba vaše logo. Ako skutočne budovať značku?
Sme toho svedkami pomerne často, najmä v prostredí online podnikania. Majitelia e-shopov sa väčšinou sústreďujú iba na krátkodobé a obchodné ciele. Zabúdajú pritom na to najdôležitejšie, čo majú – svoju…
Hugh Hefner – Muž s chuťou robiť veci inak
Človek, ktorý takpovediac vytvoril feminizmus. Do poslednej sekundy života bol obklopený najkrajšími mladými ženami sveta. Svojho času bol ukážkou toho, ako by chceli žiť takmer všetci muži. Hugh Hefner založil…
Tŕnistou cestou ku hviezdam. Príbeh značky Aston Martin
Kto nepozná značku Aston Martin inak ako výrobcu luxusných športiakov, mohol by veriť tomu, že sa s úspechom spája už od svojho vzniku. Pravda je však taká, že svoju pozíciu…
Príbeh značky Nike: Topánky, ktoré zdokonalil Phil Knight v kuchyni
Viete, kto je Philip Knight? Ide o jedného zo zakladateľov spoločnosti Nike – najväčšieho svetového výrobcu športového oblečenia. Od roku 1962 prešla firma dlhú úspešnú cestu. Za značkou Nike sa skrýva…