Ako začat podnikať v zahraničí?
Podnikanie v zahraničí alebo expanzia podniku do zahraničia je záležitosť, ktorá sa pre slovenského podnikateľa stala so vstupom do Európskej únie aj atraktívnou aj reálnou. Nie je to však len…
10 dôvodov prečo koučing pomôže vášmu biznisu
Richard Branson, Oprah Winfrey alebo Christiano Ronaldo využívajú služby kouča. Úspešní ľudia jednoducho vedia, že lepšie výsledky nedosiahnu sami. Vo vašom podnikaní vám koučing pomôže k efektivite, novým stratégiám i…
10 rád, ako začať podnikať bez peňazí
Neexistuje univerzálny recept pre úspešné začatie podnikania. Tí skúsenejší, ktorí už dlhodobo fungujú na trhu, vedia, že to chce veľkú dávku odhodlania a sebareflexie. Musíte sa naučiť prijať situácie, v…
Ako investovať do firiem
Táto myšlienka príde raz za čas na um asi každému: „Firmám okolo mňa sa veľmi dobre darí, mohol by som svoje usporené peniaze do nich investovať a zhodnotiť ich lepšie…
Controlling, vydláždená cesta ku cieľu
Malé a stredné podniky často zabúdajú do firemných procesov implementovať nástroje, ktoré by včasne odhaľovali možné príčiny problémov. Mylne sa domnievajú, že je postačujúce, ak je v podniku nasadený len…
Michal Repík zo Slowlandie: Zostaň verný svojmu presvedčeniu
Už pri vstupe rozvoniavajú rôzne sladké vône. S úsmevom nás víta Michal Repík, zakladateľ Slowlandie, malej rodinnej firmy z Nitry, ktorá urobila dieru do sveta chutí, bio produktov a milovníkov…
Motivačné biznis semináre a konferencie na Slovensku
Na podnikanie nemusíte byť sami. Okrem náučných kníh a článkov na internete môžete získať informácie od tých najpovolanejších v obore vďaka seminárom a konferenciám. Aj na Slovensku môžete navštíviť mnoho…
Prieskum: Podnikajú na Slovensku viac ženy alebo muži? A čo považujú za najväčšiu prekážku?
V rámci nášho projektu sa snažíme pravidelne prinášať inšpirácie a užitočné tipy pre všetkých podnikateľov, ktorí nechcú zaspať na vavrínoch, ale chcú neustále rásť a napredovať. Tentokrát sme sa infiltrovali medzi podnikateľov –…
Branding rozhodne nie je iba vaše logo. Ako skutočne budovať značku?
Sme toho svedkami pomerne často, najmä v prostredí online podnikania. Majitelia e-shopov sa väčšinou sústreďujú iba na krátkodobé a obchodné ciele. Zabúdajú pritom na to najdôležitejšie, čo majú – svoju…
Tŕnistou cestou ku hviezdam. Príbeh značky Aston Martin
Kto nepozná značku Aston Martin inak ako výrobcu luxusných športiakov, mohol by veriť tomu, že sa s úspechom spája už od svojho vzniku. Pravda je však taká, že svoju pozíciu…