Atraktívny vzhľad, pekné produktové fotky, no aj pokročilé funkcionality – to je len pár prvkov, ktoré dokážu upútať návštevníka. Udržať si zákazníka na stránke je ešte zložitejšia úloha, no správnou analýzou a správnym prístupom dokážete zefektívniť vaše predaje.
Doručujeme inšpiráciu pre rast vášho podnikania
Prihláste sa na odber nášho newslettera a buďte v cieli vždy prvý.
Ďakujeme
Vaša adresa bola úspešne pridaná do zoznamu odberateľov.
Nechcem do toho kecať, ale GLS je to najhoršie v oblasti doručovania zásielok čo na Slovensku existuje. Mali sme u nich pravidelne rozbité zásielky ( a nebolo ich málo) samozrejme reklamácie neuznávajú. Za mdokázali rozbiť zásielky za 2000€. Ani slovo prepáčte sme nepočuli. Percento doručenia sa pohybovalo na úrovni 91 percent. S terajšou kuriérskou spoločnosťou to je 98,7 percenta. To je neskutočný rozdiel. A hlavne sa nemusíme pred zákazníkmi hanbiť. Keď napríklad rozbijú zásielku, zašleme náhradnú a rozbijú aj tú. A to sme neposielali žiadne sklo ale reálne výrobky z plastu a kovu. GLS pojem krehké nepozná. A to je bohužiaľ hrozný problém.